Kiljavan opiston rakennusvaihe Kiljavan opiston rakennusvaihe Kalle Pirttijärvi  v. 1951 Kurssin tytöt  VK 2 Helga sai vieraita ja tuoretta pullaa. Opiston tuulisella terassilla v. 1955. Kuvan omistaja: Anneli Rantala vk. 5. Vuosikurssi 6. Kuvan omistaja: Eva Mäki, vk. 6. 7. vuosikurssin tammikuun hallitus. Vasemmalta: Sinikka Tuomi, Pentti Järvinen, Onni Haakana, presidentti Elina Ilvonen, Reijo Muukkonen, Anita Mauno  ja Eino Hanhinen. Kuvan omistaja: Anita Mauno, vk. 7. Sinikka, Tuulikki ja Anita. Kuvan omistaja: Anita Mauno, vk. 7. Vuosikurssin naiset 1962 - 1963 Näytelmäkerho esittää: Venla ja 7 veljestä; Pirkko Sutinen esittää Venlaa. Kuvan omistaja: PirkkO Sutinen, vk. 13. Kiljavan opiston 15-vuotisjuhla Rovasti Åke Lauriala, Nurmijärvi Opetusministeri Jussi Saukkonen Kouluhallituksen pääjohtja Reino Oittinen Opiston esimies Uuno Nokelainen SAK:n puheenjohtaja Vihtori Rantanen Opiston rehtori Jaakko Oksanen Kainulainen ja muut kansanedustajat Vuosikurssi 9 (1958 - 1959) arkistoa Opiston henkilökunta 1967 - 1968 Lyyli Kuusisto, laulunopettaja Kerttu Lamminen, apulaisjohtaja ja historian opettaja Anja Oksanen, äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja Jouko Siitonen, sosiaalipolitiikan opettajan sijainen Pentti Aho, kansantalouden opettaja Raili Salo, vieraiden kielten opettaja Mauni Ahonen (ei täyttä varmuutta) Eine Kosonen, vahtimestari Aili Heljoranta, ent. Parviainen, emäntä Saini Taipale Veikko Mäntyniemi, vuosikurssi 18 (ei täyttä varmuutta) Tässä suolaisessa merivedessä... Opetusneuvos Yrjö Kallinen vk. 9 (1958 - 1959) arkistoa Kuva liittyy ilmeisesti opiston 10-vuotisjuhlaan vk. 9 (1958 - 1959) arkistoa XIV vuosikurssin lokakuun hallitus 1963. Vasemmalta oikealle: Erkki Kytömäki, Leena Kalaoja, Kirsti Tikkanen, Aarre Lindfors, lokakuun pj. Anja Perälä, joulukuun pj. Risto Suomela, marraskuun pj. Eero Rahkonen, joka oli tammikuussa 1964 oppilaskunnan hallituksen pj. Kuvan omistaja: Risto Suomela, XIV vuosikurssi Kansantalouden seminaarilaiset vasemmalta lukien: Tuomo Rissanen, Pentti Aho (opettaja) Arja Salminen, Unto Räsänen. Takarivissä: Osmo Mäkinen, Irene Kukkonen, Risto Suomela ja Eero Rahkonen. Kuvan omistaja: Risto Suomela, XIV vuosikurssi HISTORIAA KUVINA KUVAT ON ALUNPERIN ANSIOKKAASTI KOONNUT MARJUT LEVÄNEN TOVERILIITON VALOKUVAPROJEKTIN YHTEYDESSÄ. Kuvaa klikkaamalla saa näkyviin suuremman kuvan